Wednesday 22 June 2011

22Jun2011

Alkisahh..
Hari ini aku pergi medical checkup di Hospital Columbia.
Waa..pengalamanpengalaman~
Part check mata:Memang ikutkan banyak huruf aku salah.Tapi abang tuu ngelatt.Dia bubuh aku betul semuaa.HAHA:D

Blood Pressure:110/70 so consider normal.

Tinggi:158 tak silap.

Berat: **kg.Rahsiaa.Yang pentingg turun 2kg oke!:D

Blood Test:Tang ni memang penderaan.Mulamula cucuk tangan kiri aku.dushh!Darah tak keluar.Katanya vein aku kecik noh.Ibu aku pun menyapukk "diaa ni pemalass.tidur jea.tu lah pasal".So,cucuk tangan kanann pulaa!Kira kiri kanan tangan aku kena cucuk!

Urine Test:Yang ini lagii lah masalah besarrr.Kidney buat hal pulaa.Hampehh.Terpaksa aku telan air sebotol besar.Tunggu punya tunggu dekat 2jam,still xfunction kidney aku.Pemalas~macam tuannya.Dekat lima enam kali kot try usaha keluarmasuk toilet tu.Sampai naik malu dengan nursenurse tu semuaa kerana tak berjaya mengeluarkan urinee:'(
At last,terus pergi bank buat college payment,angkut sekali bottle tu.Kat bank tu barulah BERJAYA!HAHA.aik?Nak satu bottle je?sikit noh!10bottle pun aku boleh bagii!GERAM TAUU!

Within 3days,result medical checkup settle.And 13days left!

2 comments: